Zmysłowa premiera kolekcji Dekton Stonika

25 kwietnia, w Oranżerii Pałacu Zamoyskich, odbyła się premiera najnowszej kolekcji Dekton Stonika. Nowa propozycja Cosentino,  światowego lidera w zakresie produkcji powierzchni ultrakompaktowych, konglomeratów kwarcowych i kamienia naturalnego, stała się punktem wyjścia do podróży po świecie zmysłów, w jaką hiszpańska marka zabrała zgromadzonych tego wieczoru gości.

Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła wielu przedstawicieli mediów, uznanych pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat. Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska. Gospodarz wieczoru opowiedział przybyłym o założeniach stworzenia Stoniki, zaawansowanej technologicznie kolekcji o hiperrealistycznym pięknie, pozostającej wzorniczo jak najbliżej natury i pozwalającej cieszyć się naturalnym pięknem, nawet w najbardziej wymagających przestrzeniach.

Nieoczekiwaną atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika. Inspirującą, merytoryczną opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy niezwykłych stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży.

Główną ideą, stojącą za stworzeniem kolekcji Normand by Dekton, było założenie wykorzystania tych mebli w różnych sytuacjach, pokazanie ich wszechstronności; zarówno w pomieszczeniach wewnątrz, jak i na zewnątrz domu. Cała kolekcja stworzyła tego wieczoru modułową grupę, która dopełniła otoczenie eventu w stylu garden party, dopasowując się funkcją do indywidualnych potrzeb gości. Kolekcja Normand by Dekton powstała dzięki współpracy Cosentino z agencją PerDesigners, a także pracownią kamieniarską I-Mar i brazylijską firmą Tapetah. 

Zaprezentowane podczas spotkania premierowe wzory kolekcji Stonika: Olimpo, wzorujący się na marmurze karraryjskim, Bergen zainspirowany kamieniem naturalnym Portobello, Arga przypominająca kwarcyt Tadż Mahal i Korso, nawiązujący do wszechstronności marmuru Gris Pulpis, przyjęły tego wieczoru formę kubików, przy których goście poznawali stworzone specjalne na tę okazję zapachy do wnętrz, dedykowane poszczególnym odcieniom kolekcji. Ponadczasowe wzory Stonika, o olśniewającym połysku i wyjątkowej głębi, połączone z niezwykłymi korzenno – drzewnymi nutami perfum, wzbudziły spore zainteresowanie i pobudziły zmysły wszystkich, a wieńczący spotkanie koncert CLEO, dopełnił pełnię wrażeń tego niezwykłego wieczoru. Goście otrzymali od organizatorów specjalne upominki, poznane uprzednio zapachy do wnętrz autorstwa Mo61, które odzwierciedlały wybrane przez uczestników premierowe wzory kolekcji.

Wieczór zorganizowała agencja OKK!.

Partnerem spotkania była Galeria Heban.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Elle Decoration, Architektura &Biznes, Czas na Wnętrze, Designteka.pl, Dobre Wnętrze, Weranda, Architektura, Magazif.com, Label, Usta, Point of Design, WhiteMAD.

Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/

***Grupa Cosentino opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia.

Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw,
w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.

Centra Cosentino stanowią świetny przykład całkowitego oddania firmy swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie funkcjonalność magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.

Portfolio Grupy Cosentino

Dekton® by Cosentino to pierwsza marka z katalogu firmy.  Dekton jest ultrakompaktową powierzchnią, opracowaną przez Dział Rozwoju i Badań Grupy Cosentino. Światowa premiera marki miała miejsce w 2013 roku, a jej opracowanie pochłonęło 22 000 godzin badań. Materiał wielkoobjętościowych i wieloformatowych płyt można personalizować przy zastosowaniu dwóch technologii – grawerowania oraz druku atramentowego. Na markę Dekton składa się 8 kolekcji. Więcej informacji na: http://www.dekton.com/

         Silestone® by Cosentino jest wiodącą na świecie marką powierzchni kwarcowych. Materiały w tej linii wytwarzane są w 90% z naturalnego kwarcu. Powierzchnie Silestone są wysoce odporne na plamy, wstrząsy i zarysowania oraz mają niski współczynnik wchłaniania płynów. Materiał produkowany jest w ponad 60. odcieniach, trzech teksturach i różnych formatach. Marka ta obejmuje także jedną z innowacji Cosentino z ubiegłych lat. Silestone® Eco Line produkowana jest z co najmniej 50% materiałów, pochodzących z recyklingu, w tym porcelany, szkła, luster oraz zeszklonego popiołu, które były uprzednio wykorzystywane w przemyśle lub przez konsumentów. Silestone® Eco Line ma certyfikat „Cradle to Cradle”. Dodatkowe informacje dostępne na stronie: http://www.silestone.com/

Sensa by Cosentino® to marka zabezpieczonego kamienia naturalnego od Cosentino. Granity i kwarce poddawane są rewolucyjnej impregnacji, która sprawia, że są wysoce odporne na zaplamienia. Dla materiału Sensa by Cosentino® dostępny jest szeroki wybór kolorów, przy możliwym zastosowaniu specyficznego wykończenia dla każdego z nich – typu suede (zamsz), poler lub caresse (aksamit). Naturalny, zabezpieczony kamień Sensa by Cosentino® można łączyć z dowolnym stylem wystroju czy projektu. Nadaje on także elegancki charakter kuchniom i przestrzeniom, w których zostaje wykorzystany. Więcej o rozwiązaniach marki na stronie: http://www.sensabycosentino.com

More Articles for You

Podłogi drewniane – zalety i wady drewnianych rozwiązań podłogowych

Podłogi drewniane od dawna zachwycają swoim niepowtarzalnym urokiem i trwałością. Podłogi, takie jak parkiety i deski podłogowe, od wieków są …

Lampy stojące do salonu. Dlaczego są dobrym wyborem?

Oświetlenie salonu to niezwykle ważny aspekt. Nie tylko przekłada się na funkcjonalność pomieszczenia, ale pełni także funkcję dekoracyjną. Dobrze wybrane …

Brama garażowa rolowana: Wygodne rozwiązanie produkowane przez RoletyAlu

Chciałbym podzielić się z Wami moją wiedzą na temat bram garażowych rolowanych, które są coraz popularniejszym wyborem wśród właścicieli domów. …

Jak wybrać gwintownik ręczny do różnych rodzajów materiałów?

Wybór gwintownika ręcznego jest kluczowy dla efektywnego i precyzyjnego wykonywania prac związanych z gwintowaniem. Szeroki wybór tego rodzaju narzędzi dostępnych …

Kierunek otwierania drzwi wejściowych — drzwi zewnętrzne otwierane do środka czy na zewnątrz?

Kierunek otwierania drzwi wejściowych, czyli czy powinny być skierowane do środka, czy na zewnątrz, to kwestia, która może wpływać na …

Kompleksowy przewodnik po listwach przypodłogowych: od wyboru do montażu

Wybór odpowiednich listw przypodłogowych jest kluczowy dla estetyki i funkcjonalności każdego pomieszczenia. Listwy pełnią zarówno funkcje dekoracyjne, jak i praktyczne, …